Kızlar sizde de oldu mu oluyor mu 7+3 haftaligim iştah desen yok mide bulantısı en üst derece hergun kusmak yoruldum mutfağa giremiyorum eşim yemek yapmaktan anlamıyor kaynanamla yan sitede oturuyor annemgille de aynı sehirdeyiz aynı semtte ama hiçbiri bişeye ihtiyacın varmı canın bişey cekiyormu demiyor midem bulandigi için ne yemek yapabiliyorum ne yiyebiliyorum sinirden mi hormonlardan mi ağladım kendimi kimsesiz hissediyorum açım ama yapamıyorum durduk yere ağlıyorum 😢😢 sizde ki boyleydiniz bana fikir verin morelim çok bozuk