Selam arkadaşlar, burada doğuramıyorum diye geziniyordum. 2 Haziran Perşembe günü 40+0 olmuştuk hala tık yoktu bizde. Kontrolümüz vardı o gün de. Nst de bebek hareketleri hiç görünmüyordu önceki günde çok az hissetmiştim. Doktorum suyumuzun iyi olduğunu fakat haftamız dolduğundan dolayı ve hareket azlığından doğum başlatma kararı aldı. Eve gitmemize bile izin vermedi direk yatış yapıldı. Ben başından beri normal doğum istiyordum. Hiç sancım yoktu. Açıklık kontrol ettiler 1 cm. Ve bebeğin başının kanalda olmadığını çok çok yukarda olduğunu söylediler. Suni sancı verilip açılma garantisinin olmadığını söylediler. Hiç böyle doğum başlatmadığını söyledi ebemiz. O kadar acı çekip tekrar sezaryene girmekten çok korktum ve sezaryeni tercih ettim. Hazırladılar ve ameliyathaneye gittik, belden iğne yapıp uyuşturdular sonra doktorumuz geldi. İşleme başladılar sanırım 2 dk 3 dk sonra kızım doğmuştu bile. Onu kokladım öptüm giydirmeye götürdüler. O sırada çok kötü midem bulandı başım ağrıdı onu söyledim ve bana narkoz verip uyutmuşlar odaya gelince uyandım. 6 saat sonra ilk kalkış işlemi evet çok ağrılıydı birkaç adım attım ve midem bulandığı için geri yattım. O gecw hastanede kaldık canım kızımla birlikte. Şuan 5. Günümüz artık yavaş yavaş kendim yattığım yerden kalkmaya çalışıyorum. Yanımda annem var eşim var yalnız değilim. Ama uykusuz geceler, bel ağrısı, baş ağrısı çok zorluyor. Son olarak amacım korkutmak değil sezaryen zor mu evet zor. Ama eminim normalde de farklı zorluklar var. Ben çok korkuyordum ama ölmüyormuşsunuz arkadaşlar, miniğiniz size güç veriyor inanın ki. Şuan yanımda melek gibi uyuyor. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alır inşallah. Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim. 🥰