yaseminunlu 36+3 bu sabahtan beri kahverengi veya kahverengiye dönük akıntılar görüyorum doğum yakın mı!?!
miyopmom yaseminunlu benimde bugun geldi arada sanci giriyor ama cok duzensiz ve siddeti az 1 saat kadar 10 dakika bir oldu simdi yine skligi bozuldu bugun iki kere hastaneye gittim buyuk kizimida durmadan birakmam gerekiyor o yuzden beklicem ben yoksa sastim kaldim
Gamzeaydin13 Deletedmon00881 39 +3 benimde 5 den beri sağ kasığımda ağrı varmış gibi hissediyorum gece sıkılaşır mı acaba ağrı
Mirac_Beram34 Doğumunuz yakındır İnşaAllah. Bende 39+6 olucam. Ne nişan ne su hiçbir belirti yok olsun diye bekliyorum 😅 ama 2 gündür bebek karnımda sertleşiyor ve bugün özellikle alt karın kasılmalarım başladı.
yaseminunlu miyopmom bende sancı yok biraz önce tekrar baktım pembemsi bi lekeyle beraber gelmiş hatta kan gibi
Gamzeaydin13 cuma günü sol belim ağrıyor Du yerimde duramıyodum oturamıodum 4 den 6 kadar ağrısını ceketim hastaneye gitmeye karar verirken ağrım Bi anda kesildi korkudan mı acaba