Merhaba kızlar. 22+2 de yaptırmış olduğumuz detaylı ultrasonda bebeğimin sol böbreğinde genişleme olduğunu öğrendik. Normal değer 4mm iken bizimki 5.7 mm imiş. Doktor içiniz rahat olsun doğumdan sonra büyük oranda geçiyor fakat takip etmek gerek dedi. Her ne kadar rahatlatıcı konuşsa da daha önce yeğenimde de aynı sorun olmuştu ve 2 haftalıkken ameliyat olmuştu.. Sizlere sorum şu ki, daha önce aynı durumu yaşayıp doğum sonrası sıkıntı yaşadınız mı yoksa kendiliğinden geçti mi? Cevaplarınız için teşekkür ederim.