Pazartesi doktora gittim kese göründü kalp atışı göründü . 6+0 hamileyim . Bugün lekelenmem oldu kahverengi 2 sefer . Ağda yaptırdım komple bacak kasılmaktan mı oldu bilmiyorum . Acile gitsem alttan muayene edecekler progestan verip yollayacaklar. Kullanıyorum zaten o yüzden gitmek istemiyorum . Normal bi durum mu yoksa bu kanama düşük başlangıcı mı demek 😓 yaşayan var mı ?