Yesim47 Özellikle klomen ile ikiz gebelik çok oluyormuş. Arkadaşlar bilgisi olan varsa görüşlerinizi bekliyorum.
Btl_0909 Yesim47 benim klomenle ikinci hep iki yumurtam oluşuyor ama ilk de kalamadım şimdi de 2 gün var adetime bakalım nasip