Aayse123 Hanımlar sağlık ocağında kan verdim bütün hepsine bakıldı ve ebe tiroid yüksek dedi sizdede öyle oldu mu kaç olması gerekiyor
Mamij_25 Aayse123 hamileliğimin başında kan testi verdim ve hamilesin ama tiroidin var çocuk düşer ölür zeka geriliği olur dedi ağlayarak çıkmıştım bir kaç gün sonra özel hastane de tekrar kan verdim gayet normal dedi sağlık ocağında 7 çıktı hastanede 2 düşün yani tekrar vermesem kan direk tiroid ilacı verecek ve bebeklerime bişey olacaktı aynı şeyi çok yakın arkadaşım yaşadı tiroid dediler ilaç aldı 15 gün sonra düşük yaptı
Semayslts Benimde yuksekti hamilelik boyunca ilac kullanmamiz lazim milim milim ilacin gramini arttiryolar yukseklige gore bebek icin onemli alinmasi gerikiyor ve dogumdan sonrada ilac tedavisi devam ediyor
teachering06 Sağlık ocaklarında kan bekliyor ve bu yüzden tsh yüksek çıkıyor. Benim 3.58 çıkmıştı. Gittim hastanede yaptırdım 2.5 çıktı. Üstelik tiroidimde nodül olmasına rağmen, tsh ı hastanede yaptırmanızı öneriyorum.
Semayslts Aayse123 4.44 falandi sanirim yanlis hatirlamiyosam gebeligimin ilk ayinda ogrendim simdi 8. Aydayim
EssoSavve Aayse123 dahiliyeye gitmenizi öneririm kadın doğum tiroidden anlamaz hamilelikte minimum 2 olmalı dahiliye ilaç kullanmanızı önerebilir tiroid ilacından korkmayın sizin ve bebeğinizin sağlığı için önemli ben yıllardır tiroid hastasıyım ve hamileliğimde 100 mg dan 150 ye çıkarıldı ilacım ama benim 8 çıkmıştı 2 ye kadar düşürdük çok şükür bebeğim sağlıkla doğdu
Mamij_25 Aayse123 yeriniz de olsam özel hastane de kadın doğuma gider kan veriririm kan bekledikce değerleri değişiyor
Semayslts Aayse123 ilac tedavisi oluyorum dahiliye kontrolunde levotirion kullaniyoruk 25 mg hapi yarim yarim kullanarak basladim suan 50 mg hap butun kullaniyorum eger kullanmssam zeka geriligi olabilcegini soyledi bebek icin
EssoSavve Kızlar hepiniz için yazıyorum hamilelikte tsh çok önemli minimum 2 olmalı ilacını ben yıllardır kullanıyorum ilk oğlumdan sonra oldu bu hastalık bende hiç bişeyim yoktu bebeğinizde ve sizde kalıtsal bişey olmasını istemiyorsanız dahiliye bölümüne mutlaka gitmelisiniz durumunuzu anlatın gerek duyarsa ilacını verir ve hiç bişey olmadan doğumunuzu yaparsınız arkadaşım düşük yaptı diyen arkadaş tamamen tesadüftür bu ilac düşüşe sebep olmaz her tiroid hastası bu ilaçla ömrünü geçirir bende dahil hayatımız boyunca kullanıcaz hamilelikten sonra vücutta kalabiliyor benim hiç bişeyim yoktu ilk hamileliğimden sonra ortaya çıktı bizi korkutma demeyin sizi korkutuyorum zira hem sizin hemde bebeğinizin sağlığı için tsh çok çok önemli yine de siz bilirsiniz 🤷🏼♀️