Bet7408 bana kızan olucak belki ama ben direk sezeryan diyen annelere çok kızıyorum bebek nasıl gelmek isterse öyle gelsin o zaten biliyor nasıl gelmek istediğini dünya da milyonlarca kadın doğum yapıyor bizim milletimiz kadar stres olan bı millet yoktur herhalde öyle yada böyle gelicek hiç strese gerek yok he korku bende de var 2. Gebeliğim olduğu halde ilki normaldi 41 hafta bekledim suni aldım tam açıklığım da vardı ama.bebek yavaş ilerliyordu doktor bı saat daha bekleyip sezeryana alicakti normal oldu bende korkuyorum nasıl bişey olduğunu biliyorum ama.lutfen tadını çıkarın hamilelik çok bambaşka bişe bebek karar versin 🌸