Mervetrldr06 Kızlar benim erken doğum riskim var 35 haftalık hamileyim doktor sürekli yatmamı söyledi. Ağda yaptırmam gerek lakin sancım gelir diye korkuyorum aranızda hamam otu tozu kullanan var mı sorun olur mu acaba?
_akalin3 Mervetrldr06 ben normalde arada kullanıyordum ama gebelikde aşırı koktugundan bence bebek için iyi olmaz senın yerınde olsam jilet alırım
Mommy17 Mervetrldr06 hamam otunun kokusu çok ama çok ağır asla elinize eldiven giymeden yapmayın çünkü elinin derisinde uzun süre temasla inceltme yapıyo hassaslaşıyor birde jiletten daha sert ve gür bi şekilde çıkartıyor ben bir kere denedim çok pişman oldum klasik tüy dökücü kullansanız yada jilet daha mantıklı ama iki güne yine çıkar en iyisi ağda yada kendiniz yapabilseniz eldiven ama sanırım karından oda çok zor oluyor
Gny18 Mervetrldr06 canım hamam otu kansorojen madde içeriyor. Normal zamanda bile kullanılması önerilmeyen bir ürün. Hamilelikte asla önerilmiyor kullanmayın bence. Aktar eşi olarak söylüyorum. Zaten kokusundan insanın midesi bulanıyor banyoya siniyor günlerce çıkmıyor kokusu iğrenç bir şey.
AleynaaS Tüy dökücü krem en mantıklısı İnternet te okumuştum weet öneriliyordu bi bak yine de emin ol.. Yan komşum da onla halletmişti doğuma giderken ama genital bölgene yine de jilet kullan bnce kremi bakacaklarin için 🤷🏻♀️ ben öyle yapmayı düşünüyorum