Sdkkk Merhaba sağ kaburgamın altında bebeğimin sanırım popusu var. Aşırı ağrım oluyor. Bazen sertleşince dayanılmaz oluyor. Nasıl duruyor öyle anlamıyorum başı olmadığını düşünüyorum. En son doğum pozisyonundaydı çünkü. Aynı şeyi yaşayan var mı ?
Nill2 Sdkkk aynı durumdayım popo muhtemelen, dayıyo oraya biraz seviyorum öyle gidiyo. Ağrı yapıyo bide. Benimkininde başı aşağıda. Bende hıçkırıktan anlıyorum sırt kısmı sağda. Sizinde sertleşiyomu o popo dediğimiz yer
Pyrz_07 Sdkkk 31+5 benimde aynı sağ tarafım taş gibi orda toplanıyor canım yanıyor artık kasıklarımda hıçkırığını hissediyorum
Gizemsgumgum Sdkkk benim de ara ara öyle oluyor hatta dokununca elime geliyor resmen, ama benim bebeğim hafif yan duruyor kaburgalarıma değmiyor öyle olduğunda 🙂
Sdkkk csmaknc benim sağ tarafım bazen top gibi şişiyor poposu diye tahmin ediyorum 🤦🏻♀️ Sizde bu durum oluyor mu
Sdkkk Nill2 evet bazen sertleşiyor bakınca bile sağ kaburga altım top gibi oluyor. Son 3 4 gündür hep aynı yerde. Sizin ki de öyle mi yoksa değişiyor mu yeri
csmaknc Sdkkk benimde öyle oluyor geçen kontrolde başı aşağıda dedi doktor göbek deliğimde sırtı ve popsu var hep sağa doğru çıkarıyor poposunu seviyorum bende onun 😂
Sdkkk Nill2 33+5 iz bizde demek ki aynı durumdayız. İnşallah döner çünkü gece bile ağrıya uyanıyorum.
Nill2 Sdkkk Evet inşallah ya. Bende anlamadım neden böyle. Bide hareketlerimiz yavaşladı bizim bu hafta. Büyüdüler heralde anlamadım gitti
Sdkkk Nill2 bizim hareketlerde sabahları neredeyse hiç olmuyor daha çok geceleri hareket ediyor. Uzanınca yatağa o şekilde. Gündüz uyuyor diye düşünüyorum
Efnan Benimki de başı aşağıda hıçkırınca anlıyorum poposu belimin yanında kalıyor tostopak olunca anlıyorum 😂
Sdkkk Efnan nasıl duruyorlar öyle anlamıyorum bazen e o zaman ayakları nerde diye yokluyorum. Anormalmiş gibi geliyor bana ☺️
Pyrz_07 Sdkkk ara ara oluyor yalancı sancı diye düşünüyorum haftaya randevum var doktoruma sorucam gidince
Sdkkk Efnan erken doğum riski bende de oluştu. 3-4 gün kadar hastanede yatış verildi ciğer geliştirici yapıldı 31. Haftamda
Sdkkk csmaknc Gizemsgumgum oy tosuncuklar sadece bende durum böyle sanıyordum. ☺️ Peki sizlerde de akıntı oluyor mu? Son bir kaç gündür akıntım var benim normal diyorlar ama bilemiyorum