1 hafta önce sezeryan oldum kızlar. İncecik biriydim fizigimde o kadar güzeldiki 🥺 şimdi yerini sarkık ve çatlak bir göbek aldı. Çok şükür aşırı Bi göbek kalmadı ama yinede alt göbeğim biraz sarkık bu cidden çok çirkin bir görüntü benim için 🙈 ben bunu nasıl eritebilirim varsa tavsiyeleriniz bekliyorum 🙏💕
(Korse dışında)