amineafra2 arkadaşlar daha doğum yapalı 1 hafta olmuş psikolojinizi anlıyor saygı duyuyorm ancak bi toparlanın ödeminiz gitsin adetiniz olsun vücudunz hormonal olarak toparlansın zaten gidecek kilolar sağlıklı kilo verir sporla destekler üstüne de bebeniz hareketlenince zaten dal gibi kalacaksınız sakin kalıp şu anın tadını çıkarın zira zehir ettikçe olan yine size oluyo aamaaan diye salıp bu sefer yemek yemeye sararsınız