32_smr Nurayaksan bende burda misafirim o doktora tek seferlik muane olucağım bir arkadaş tavsiye etti çok ilgiliymiş
Ezel1323 Nurayaksan ben gidiyorm en başından beri ona memnunum. Komşum gitmişti ona doğumu falan da onda yapmıştı çok memnun kalmıştı
Nurayaksan Happy_mami sigortalı iseniz 315 dedi bugün aradım doktor nasıl onu bilmiyorum ilk kez gideceğim
Happy_mami Nurayaksan peki doğum fiyatlarını biliyormusunuz İmperiale sordum sezeryana 5.500₺ dediler😳
Happy_mami @“Nurayaksan”#p22509621memleketim Trabzon farkı bir ilde yaşıyorum doğum için oraya geleceğim bende