Raziye_artrk Kızlar bugün regli günüm elimse birtane tesst var erken gebelik varsa birazdan yapsam çıkarmı garanti olsun diye sabah ilk uyandığımda mi yapiyim sizce karın ağrım adet belirtim yok bu ay
Dafneris Raziye_artrk canım sabah ilk idrarla yap ama bence 2 gün daha bekle ben reglim 2 gün gecikince yaptım negatifti ertesi sabah yaptım pozitif gördüm
Nnanaa Raziye_artrk bende adet olmam gereken gün akşamüstü yapmıştım idrarımı tutup öyle öğrendim. ya sabah ilk idrarla yapın ya da 2 3 saat tuvaletinizi tutup yapın. Umarım pozitiftir🌼
minismom Raziye_artrk hadii yaa cok gecmis olsun canım bu saglıklıdır insallah Rabbim kimsenin kucagını bos bırakmasın
seriseri10 Raziye_artrk canım vaa gebelik varsa hangi saat olursa olsun çıkıyor hayırlısı olsun hakkında inşallah 🥰
Dafneris Raziye_artrk yok canım İnan silikte çıkmadı hatta ben iki tanede dijital test almıştım birisi 2 gün gecikmemde yaptım hamile degilsin yazdı diğerini ertesi gün yaptım hamile yazıyordu 🤣🤣
mbusetopcu Raziye_artrk ben adet olacağım gün öğlen 12 falan yaptım ama ramazandı oruçtum bir şey yememiştim belirgin şekilde de pembe çıktı
Dafneris Raziye_artrk kan testi mi 1 Haziran’da yaptım 73 tu sonra 2 günde bir yaptım yükselişini kontrol etmek için çok şükür herşey yolunda. Ilk gebeliğim 10 haftalık düşük oldu o yüzden bunda sürekli kontrol altındayım ve çok duzensizdi beta yükselişi