KubraMyvz Merhaba 36 + 1 gebeyim. Şehir hastanesinde doğum düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz doktor var mı? Ve orda doğum yapan varmı ? Davranışları nasıl ?
Ebruhalime KubraMyvz benım alt komşumun yengesi yaptı, spinal yapıyolar yanı yarı baygın aşırı baş ağrısı oldu, pandemiden dolayo anestezi vermiyorlarmış çok saçma 😕
KubraMyvz Ebruhalime normal doğum düşünüyorum ben 🙂 o bas agrısı kişiden kişiye değişiyor galiba 3 kuzenim pespese doğum yaptı 3 üde sezeryan oldu yarı baygın 2 si hiç zorlanmadılar ama 1 tanesi 1 aya yakın cekti o bas agrısını ağlaya ağlaya
KubraMyvz Ebruhalime ben açıkçası sezeryan doğumun acısını uzun süre hissetmek istemiyorum. Annem en küçük kardeşim de sezeryan oldu 16 sene geçti halen dikiş yerlerim üşüttügümde agrı yapıyor diyor 😕