Kızlar merhaba 2 gündür sol kasığımda ara ara batma oluyordu. Bugün tüm kasığımda ağırlık gibi bi şey var, bulaşık makinesine eğilirken, oturup kalkarken de sızlıyor. Reglime 6 gün var ve bu regl sancısından çok farklı bi ağrı.
Hamilelik belirtisi olabilir mi bu kasık ağrısı? Benimle aynı şeyleri yaşayan oldu mu kızlar