Gamzelinko düşük önleyici iğne cnm korkma ama fazla yorucu iş hareket yapma ben eşim ameliyat oldu 3 günüdür çok yoruldum kimsemiz de yok ev çocuk hastane derken 3 4 damla şeklinde oldu ,evet iğneden sonra akıntıya döndü şükür 2 gündür sıkıntı yok zaten tuhaf birşeyler olduğunu anlıyorsun her zamanki ağrıdan sancidab daha değişik oluyor benimki öyle oldu yoksa başından beri ara ara bel kasık ağrım oluyordu diblenince geçiyordu