İlk hamileliğimde benimde çok rahat geçti ve bu düşünce oldu bende de hep kuruntu yapardım içini ferah tut bir aksilik olsa muhakkak belirti olur, şimdi ikinci hamileliğim ve çok kötü geçiyor bulantı sanıldığı kadar basit bir şey değilmiş hayat kalitem sıfır haftalardır yüzüm gülmüyor keşke ilki gibi geçseydi diyorum şimdi 😔