Birminikannesii Burada bir hafta önce post açmıştım kistik higroma teşhisi konmuştu bugün doktor sağlıklı bir gebelik olmadığını ve yaşamadığını söyledi kalbi bir hafta önce durmuş malesef 😔 sorum şu devlet Hastanesi’nde düşük yada kürtaj nasıl yapılıyor ?
sessizizleyici Birminikannesii ben dış gebelikten dolayı Zeynep kamilde kürtaj oldum beni bayılttılar ama heryerde aynı mı bilmiyorum bir kerede özelde kürtaj olmustum onda zaten direk kendim istedim
Deletedmom_33 Birminikannesii 7+4 de kalp atışı durdu kürtaj olmuştum Yakacık kadın doğum da geçen sene 30 Mart’ta. Genel anestezi veya lokal anestezi olmadan girmiştim
Ebbruc Birminikannesii ben ekimde devletin acilinde kürtaj olmuştum çok kanamam olduğu için, anestezi vs yapmadılar gözünü korkutmak istemem ama hayatımın en kötü 10 dksını yaşadım ve asla unutamıyorum yaşadıklarımı 😔ama her hastane aynı değildir ben antalyada olmuştum
Smgckr Çok geçmiş olsun öncelikle bende bugün 13 haftalık diye kontrole gittiğim bebeğimin 9+3 de kalbinin durduğunu öğrendim. Sabah suni sancıyla veya kürtajla alacaklar hastaneye gidince karar vericem.. Allah kimseyi sınamasın çok zor..
Birminikannesii Smgckr Allah’ım sana da sabır versin inşallah çok zor benimde yarın yatışım olucak ilaçla düşük yapılacakmış hayırlısı olsun hakkımızda
EzgiKly Smgckr Öncelikle çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın. Okuyunca merak ettim. 9.haftada kalbi durmus 13te kontrolde öğrendiniz. Hiç belirti vermiyor mu bu tarz durumlar?
Lahinnn Birminikannesii ılacla cok etkılıyormus dogal yollardan dusmesını beklemıslerdı bende 2 gun dusmeyınce yatıs yapılıp rahım agzını genısleten 2 hap emdm agzımda sonradan genel anestezi ıle 15 dakıkada kurtaj yapılmıstı 7 haftalıktı
Smgckr Biraz anestezi verip vakum yöntemiyle aldılar eve geçtim bile korkulacak bisey yok tedirgin olma canım 🙏🏻 Sende atlat hayırlısıyla
Birminikannesii Smgckr İçimi öyle rahatlattın ki benim de yatışım yarın umarım seninki gibi kolay geçer canım ❤️ Allah ikimize de doğru zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏
Birminikannesii Ebbruc Bende Antalya eğitim araştırmada olucam ilaç verilecek bana çok üzüldüm senin için travma olmuştur eminim
Birminikannesii Lahinnn Çok geçmiş olsun hissetmemek daha iyidir banada ilaçla düşük yaptırılacak bakalım
Ebbruc Birminikannesii evet büyük bi travma bidaha o hastanenin kapısına bile gitmedim. Ama kanamam çok olduğu için öyle olmuştur diye düşünüyorum, umarım sizin için daha iyi olur herşey 🙏🏻
Moonlight38 Birminikannesii İlaç verilerek anestezi altında yapıldığı zaman hiçbir şey hissetmiyorsun canım, işlem maximum 10 dakika sürüyor, ben uyandığımda işkem ne zaman gerçekleşecek diye sorduğumda bittiğini söylemişlerdi
symatk Birminikannesii bende 13 haftalıkken ilaçla düşük yaptım parça kaldığı için kürtaj olmak zorunda kaldım beni ameliyathaneye götürüp bayılttılar hiçbir şey hissetmedim zaten baygındım çok şükür atlattım Rabbim bir daha kimseye yaşatmasın böyle bir durum herkese sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin Rabbim senin de yar ve yardımcın olsun korkma
Benjaminannesi Birminikannesii rabbim tekrardan kucağına almayı nasip etsin üzülme lütfen yani boş bir laf oluyor ama umarım rabbim tekrardan sevindirir seni 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘