Ben almıştım. Hiçbişeye bakmıyor çalışmak istiyorum dedim direk verdi. Zaten hep takipli olduğum için çalışabilirsin sıkıntı olmaz demişti. 35 de de çalışamaz raporu aldım. Artık ağırlaştıgim için gücüm kalmadı çalışmaya şimdi doğumu bekliyorum bakalım 😌