Bol bol yat canım .benimde vardı 32. Haftada kanaldaydi son 1 ay yattım 36 da doğum yaptım.ilacla durdurma vs yaparlarsa kabul etme derim .bana doktorum 32 den sonra gelmek isteyen bebeğe müdahale etmiyoruz demişti. Zaten 2 hafta sıksan dişini yeter .ciğer gelistirici vurdular mi o önemli