Mervekj ben de doğumu orada yapacağım insaAllah. Şuan orda değilim ama daha önce de böyle bı soru sorulmuştu ordan aklımda kanları size de yazayım .Genesis hastanesinde pınar hanım var ona iyi diyorlar bower hospitalda Sabire hanım varmış onu da öneren olmuştu. Memorial hastanesinde Fatmanur çaça var yani en son ordaydi diye hatırlıyorum ailemden gidenler vardı çok ilgili bı doktormuş o da.