En az iki doğum yapmış olanlara sorum her iki doğum da aynı şekilde mi başladı benim ilk doğumum sıfır sancı ile suyum gelmişti şimdi hiç bir akıntı kanama falan yok ama adet olurken ki gibi bel ağrısı karın ağrısı ve ter basması yaşıyorum doğum belirtisi mi acaba 34+2 yim bu arada