Kızlar bugün detaylı vardı kalpde delik var dedi ama garantilemedi hastaneye gönderdi haftaya terminim var hastanede bide başka doktor baksın dedi. Kalpde delik olması cok yaygın ve doğumdan sonra kapanıyor bunu biliyorum hatta hic korkmadım ama bunu doktora belirttiğimde evet o da var ama bu farklı dedi ? Ne demek istedi ondan bahsetmiyom gibisine konuşdu ne alaka yani başka ne olabilir çok korktım moralim cok bozuk.. başına gelenler varmı