goflak Kızlar 37+4 haftaligim. 1 haftadir bas agrisi var. Son zamanlarda oluyor mu boyle. Gun icinde gelip bi zaman sonra gidiyor. Bazende hic gecmiyor parol iciyorum. Gozlerimi acamiyorum sizdede var mi 😐