Haticebicer Kızlar 15. Haftadayım aşırı bel ağrım var yatamıyorum oturamıyorum sizde de oldu mu normal mi
Aytengedk Haticebicer bende 17 haftaligim 14 ve 15 haftalıkken aşırı olmustu yatamıyordum dönemiyordum egilemiyordum hiç bisey yapamıyodum ama 16 haftaya girince geçti ağrılarım sadece çok ayakta durunca ağrıyor belim oda az bisey yani normal 15 haftada canım
Annesininportakali53 Haticebicer bel ağrım yok ama bebek büyüdükçe ağrılar artıyor bebek emiyor vücudun ağırlık kaldırıyor yani doktorunuza magnezyum yazdırın
NM_mom Normalde ileri ki haftalarda veriliyormuş galiba doktorum bana 14. Hafta da magnezyum verdi bel ağrılarımdan dolayı