gozde71 Idrar yaparken yanma oluyor dıye ıdrar testi yaptırdım bır şey cıkmadı ama yanma oluyor çok su ıcmıstım acaba ondan mı enfeksıyon cıkmamıstır 11 haftalık bebegım korkuyorum
SunnyG İdrar testinde çıkmıyor bazen. İdrar kültürüne bakmak gerekiyor. Bende de olmuştu aynısı. İlaç kullanmadan geçmez :(