Okanbanu Kızlar regl olalı 15 gün oldu bugün ve dün çok kasık ağrısı var reglime 9gun var sizce hamilemiyim.
FatmaNur_27 Okanbanu regl belirtileri ve hamilelik belirtileri çok benziyor test yapmadan bilemezsiniz
Mavidunyamm Okanbanu bende hamile olduğum ay (hamile olduğumu bilmiyorken) yürürken kasıklarım agrirdi. Hatta dokununca sertlik vardı. Şimdi 22+3 hamileyim 💙İnşallah sizde hamilesinizdir 😍
Okanbanu ecem11 inşallah çok istiyorum bana dua edin okadar kendimi yanlız hissediyorum ki bir bebeğimiz olsun çok istiyoruz 🙏😔
ecem11 Okanbanu seni o kadar iyi anlıyoeum ki canım ben de ailemden uzaktayım bir bebeğim olsun istiyorum inşallah hamileyizdir 🤗🙏🥰
esena13 3-4 gün sonra erken gebelik testi yapın. Belirtileriniz hamilelik belirtisiyse test pozitif çıkar zaten ben adetime 6 gün varken yapmıştım pozitifti