GamzeYigit ben de kafama göre denk geldikçe aldım. Şuan 29. Haftadayım. Hastane çıkışı hala beğenemedim. Setleri fazla desenli, karışık buluyorum. Ya da beğenmediğim desenler oluyor. Bunun dışında çorap, eldiven, şapkaları tamam. İlla set gerekli mi? 2 yenidoğan, 1 0-3 ay 3lü zıbın takım aldım.(iç zıbın, patikli alt, dış zıbın). 2 tane 0-3 ay tulum. 2li takımdan 2 tane. 17 tane çıt çıtlı body aldım. Patikli alt toplam 8 tane var daha fazla almalı mıyım sizce?