gldn065807 02042017 doğuma gittiğim gece 11 vurdum gece 4 suyum geldi doguma gittim sabah 7 doğum yaptım bana bıraktırmadı doktorum
S1907 02042017 bildiğim kadryla 37yda 38de bırakmnz gerekiyo doktorunuza bi danışın,çnkü doğuma gitmeden kesilmesi gerekiyo kanamayı arttrmamak için öyle biliyorm ben
02042017 gldn065807 herhangi bi sorun oldu mu benim ilk gebeliğim biraz stresliyim doktor bana sa bıraktırmadı 37. Haftayım
SbhtYlmz 02042017 ama bn iki tane daoğum yaptım bu iğneyi kullanıp ikisinide dr sezeryan olmak zorundasın dedi😱13 yıl aradan sonra şimdi tekrar hamileyim ve sezeryan olcam diyorum habire kafam çok karıştı hiç duymamıştım
esma2197- nedime09 kan pıtılaşması olduğu için gebelikte hergün iğne vuruluyoruz ilaç kullanıyoruz doğuma kadar ve doğumdan belli bir süreye kadar maalesef
SevimlimX SbhtYlmz bende kan sulandirici ve aspirin kullanıyorum doktorum banada normal doğum yapabilirsin dedi çoğu Dr rahata kaçıyor bence
SbhtYlmz SevimlimX gerçekten şok oldum şuan e ben şimdi normal doğum yapabilirmiyim acaba dr uma ilk gidişimde bunu öğrenmem lazım.ama muallaktada kaldım normalmi sezeryanmı yapmalıyım??
02042017 SevimlimX bende coraspirin ve iğne birlikte kullanıyorum 37. Haftanın hemen basında coraspirin bıraktım ama iğneye doğuma kadar devam edicez dedi
SevimlimX SbhtYlmz ilk doğumun sezaryense doktorlar pek yanasmiyo zaten normal doğuma yinede doktorun bilir canım sen yinede normal yapmak istediğini söyle ne diyecek bakalım