Cnnckr Bugün aksamdan beri yoğun hareketlilik vardı kızımda. Sık sık sertleşme oluyordu. Ne olur ne olmaz diye hastaneye geldim. Nst de sancım çıkmadı ama doktor sertleşme var deyince yatış istedi sancı olmasa da sertleşme olduğu icin gerekli buldu yatısımı. Eve elim boş donmek istemiyorum dua edin ne olur hevesimi kırmasın yavrum gelsin bugün hayırlısıyla 🙏🏻 böyle sancı olmadan yatışı yapılanlar var mı aranızda? Sonuçlar ne oldu?
Tuba704 Cnnckr hakkınızda hayırlısı olsun🙏 Bi henüz 37 yiz ama kızımda bugün anormal hareketli ve beni uyutmuyor sancı vs birşey yok anlam veremedim 😊 Güzel haberlerinizi bekliyoruz o zaman inşallah
Senaustunbas Cnnckr çok şaşırdım şu an bu yüzden yatış mi yapılıyor bende 38.6 yim ve sabahtan beri karnım taş gibi kızımda hareketli ben yemeği fazla kaçırdım falan diye teselli ediyorum kendimi🙄
Kezo Cnnckr bende şimdi 39 oldum karnım sert vajınada agrı baskı var ama kızım hareketli bende mi gitsem acaba korkuyorum bi yandan da agrı çok sert
Cnnckr Senaustunbas nstde sancı çıkmamasına rağmen sertleşme olduğu icin yatıralım demiş hemşireye. Kendisi muayene etmedi henüz.