Elif210419 Kimyasal gebelik geçirdim 2 kere ama doktor bişe demedi geçirmiş olup da eşin de sorun olan oldu mu yada başka türlü bir sebep ile karşılaşan?
Melike0671 Elif210419 ben iki kez kimyasal gebelik geçirdim genetik test verdik eşimde bende kanımda pıhtılaşma çıktı coraspirin ve iğne kullanıyorum şuan 24+2 Rabbime şükür eşimin sprem test benmde hsg filmim gayet güzel çıktı hsg cekindikten sonraki ay hamile kaldım 🙏
Rimainci Merhaba canım bende bi kez kimyasal gebelik geçirdim sonra hemen genetik test yaptırdım sonucunda 1 gende bozukluk çıktı kan pıhtılaşması var bi sonraki gebeliğimde kan sulandırıcı iğne ve tablet verdi doktorum şu an gayet sağlıklıyız