nilin_annesi34 evet sezeryan ama benim acilmam ilerlemedi o yüzden yoksa suni sancı ile başladık.
Benim 8-9 gün sürdü. İlk günler anlaşılmadi. Anlaşıldıktan sonra 3. gün doğum yaptım. 37+0 i bekledik, doktorum daha fazla bekletmek istemedi ne olacağı belli olmaz diye, zaten bebek gelişimini tamamliyor.
Sadece avil krem kullandım. Süreç kısa ama zordu çok kasindim bende dokuntude yaptı havalarda sıcaktı. Doğum yapınca anında kesiliyor, dogumdan sonra büyük rahatlık yaşadım.
Sadece sonrası doktorum doğum kontrol hapı onermedi safra taşı yapabilir ya da seni rahatsiz edebilir dedi