7+1 Bugün doktor randevumdan geldim. Ağrılardan korkmamak gerektiğini yerleşme ağrısı olduğunu söyledi. Dayanılmayacak kadar uzun süreli ağrırsa ve kanamam olursa kesinlikle kendisini aramamı ve acile başvurmamı istedi yani ağrılar normalmiş kanama eşlik etmediği sürece bi problem yokmuş