Berenibeklerken gamzeylmzz yarın 35 kalıyo 😊 ama doktorum 3 hafta sabretse iyi dedi erken olucak ne kadar dursa iyidir 💞
gamzeylmzz Gelişimleri nasıl bebişlerin benimki bi hafta önde görünüyor valla sabırsızlanıyorum artık 😂 😊
busragulbayrak gamzeylmzz haftaya öğreneceğim ben heyecanlıyım. Sizinki ne kadar? Bir de doktor kontrolüne artık ne kadar da bir gidiyorsunuz?
gamzeylmzz busragulbayrak 4 haziranda gittim 34+4 haftalıkken kilo 2550 boy 45 cm ve 2 hafta sonraya randevuyu verdi
Elfidam Benek hareketleriniz ne durumda. Benimkisi bir kaç gündür sadece yılan gibi kıvrııyor sanki. Ne tekme ne çalkalanma. Hiç bişi yok