Sevdashn ben aldım ama bebeğim hiç ağlamayan sakin bi bebek olmasına rağmen onda durmadı 2 aylık oldu iki kere içine yatırdım sadece bir daha yok. Bana göre çok gereksiz bişey. Kendi sallanmadığı için ha yatakta ha onda. Her yere taşımak için bir şey alacaksanız reflü yatağı kesinlikle tavsiye ederim. Ben bebeğimi koltuğa oraya buraya koymadım hiç. Her yere reflü yatağıyla koydum. Sağlık açısından da çok iyi. Bebek kustukça eğilimli olduğu için akıp gidiyor, kusmuğunu yutmuyor boğulmuyor. Beşiğin içine bile onu koyup yatırdım gece kusması olursa boğulmasın diye. Bence alınması gereken en önemli şeylerden biri