Busra617 incitanesi_ ben gün ortasında tok karnına alıyorum Ama tabi doktorun ne dediyse onu uygulaman doğru olur canım
Ozgee96 incitanesi_ canım bana eczaci demisti aç karnına icersen emilimi ve etkisi daha cabuk oluyormus ben aç karnına içiyorum hep
Busra617 incitanesi_ ben bir bebeğimi kaybettim folik asit o yüzden çok önemli olduğundan doktor folbiol vermişti Ama değişiyor doktorlar farklı verebiliyor