37 haftalık gebelikte maydanoz suyu içen var mı?
zg_ neden içeceksinz?
zg_ sonuçta sökücü ödem atıcı özelliği var tehlikeli olabilir
zg_ ödem atıcı özelliği var canım bence içme doktoruna danısmadan
zg_ bnce suan içme hamileyken önerilmiyor diye biliyorum riske atma
kckelf123
Zeyderee açılmayı sağlayıp doğumu kolaylaştırdığını söylediler o yüzden
Evet içme sebebi nedir
Ben ahududu yaprağı çayı içmeye başladım. Gerçi bir bardak içtim 😁