mgcyldz Selam sevgili anneler bebişlere şuan moda olan el bilekleri ayak bilekleri ve yakası fistolu olan tulumlarsan alıp memnun kalan var mı? Hangi sayfalar yazar mısınız 🌸
canimbeybimmm mgcyldz ben tiny teeny baby sayfasından yaptırdım biraz pahalı ama gerçekten kumaşı çok güzel geldi. Cuma günü inşallah giydireceğiz doğumdan sonra çekimde 🙏🏻❤️
kubraa28 Ben trendyoldan aldım yumuşacık çok beğendim. Linkini koyayım istersen bakabilirsin fiyatı da baya uygun😍 https://ty.gl/efkwdecv4r
kubraa28 mgcyldz direk linki bu ayni fotoda göründüğü gibi gerçekten yumuşacık kumaşı var https://ty.gl/ltb548nsqh
Ksks07 canimbeybimmm ya bunlar yenidoğanı rahatsız etmez mi ? Bende çok beğeniyorum ama sanki ayak kısmı yaka kısmı falan çok rahat edemeyebilir gibi geldiği için en sade olanlarından aldım ama aklımda var hala 🥲
mgcyldz kubraa28 Aa tamam bende buraya baktım evet :) cidden fiyatta çok iyi :) sizde fotograf varsa paylaşır mısınız:)
mgcyldz kubraa28 olsun tamam ben baktım oradan almaya karar verdim zaten:) trendyolda müşteri görsellerine baktım:)