16+3 üm bugün karnımda bir ağrı var,baskı gibi birşey.. Regl gibi
21 haftada erken doğumla bebeğim öldügu için bu gebelikte Serklaj oldum dikiş atıldı.. Bugün garip ağrım var korku ve tedirginlik geldi. Bu süreçte bu gibi ağrılar oluyor mu? Ayağa kalkınca ağrı geliyor kasık bölgeme🥺