Naneliayran Kızlar Doğum yapalı 4 gün oldu. Sütüm geliyor çok şükür, ama taş gibi göğüslerim ve akıyor sürekli. Napmalıyım?
minnnie Biraz sağıp buzluğa koyabilirsiniz, siz evde yokken lazım olursa biberonla verebilirler bebeğinize.