badeninannesiii Yenidoğan şampuanı olarak unibaby kullanan ve memnun olan var mi? Eşime ecowell al demiştim, e bebekte bulamayınca unibaby şampuan ve yağını almış 😀
Deletedmom_110 badeninannesiii Bana uni baby tavsiye ettiler bende onu aldım önümüzdeki ay inslalah kullanmak nasip olacak 🌺
sherlock badeninannesiii sebamed almıştım ben çok memnundum. Memlekete gelecek olduk büyük boy diye almadım onu yanıma( sanki 19 şitre damacana da neyse 😂😂) uni baby aldım küçük boy hafiften konaklanma yaptı yumuşacık da olmuyor sebameddeki gibi. Alman kalitesinden şaşma diyorum ben 😁
pusatmom35 badeninannesiii ben kullaniyorum canım bebeğim 41 günlük gayet memnunum. Konak falan da olmadi. Fiyatı da uygun ayrıca
guzel_anne1 cansualisa Dalin içerik açısından yenidoğana uygun değil malesef. Bende ecowell ve minoris tavsiye ederim.
cansualisa badeninannesiii ben ilk kızımda sebemadddd kullandım yenidoğan en temizi 3 aydan snra kullanırız bizde
cansualisa badeninannesiii bence kullanma kuzum yakıyor gözü ben duş jeli olarak kullanıyorum onu daha minicik en az 3 aylık oksun sebemad ya da mustelaaa al baya gidiyor zaten
pusatmom35 badeninannesiii kullan bebeğinde test et begenmezsen birakirsin. O çok pahalı markaların bile iyi geleceği belli değil ki
Yaseminf badeninannesiii valla o temiz icerikli denilenlere de yorum yapmışlar hep içeriği bozulmuş diye, kaç yerde okudum bu çocuklar az büyüyünce gidip bakkaldan cips alacak bizden gizli 🤣 ben kizkardeslerim ne kullandiysa onlardan aldım ben de uni baby aldım cildi kurur falan o zaman bakarım
Citlenbik badeninannesiii ben hamilelikte kimyasal olmasın die kendim kullanıyorum gözlerim cayır cayır yanıyor uygun değil bebek için sebamed durumunuz iyiyise mustela alın bence
zeytinkiz badeninannesiii kızım 8 ay 25 günlük en baştan beri Johnsons baby kullanıyorum asla sorun olmadı konak kuruluk alerji VS yasamadık. 1 kere uni babay almıştım ben begenmedim. Deterjanı ı da asla önermiyorım. Bebek ilk zmaan cok kustugu içşn yıkanma camasırları resmen kusmuk çiş gibi kokuyor 🥴