Ozlemyeni bende bugun 32+0 oldum ve rapor icin gittim hemde bir ay olmustu en son gideli bilerek bekledim raporu aliyim 32de gideyim diye calisamaz raporunu aldim geldim canim ama calisabiliri bilmiyorum rapor almak lazim mi inan bilgim yok calismiyorum ben calisiyor gözüküyorum 🤭