star3star qamse bende 25. haftamdayım daha henüz yıkayıp hiçbişey hazırlamadım.nasipse yarın odalarını almaya gidicez.bayramdan önce yıkamayı düşünüyorum herşeylerini oda gelincede ütüleyip yerleştirirm diye düşünyürorum hayırlısıyla
Kaderdlgn qamse bende 32 deyim geçen hafta aldım her şeylerini hazırladım koydum ne olacağı belli olmaz nede olsa 😁
qamse Bende ,24+4 haftaligim bı kaç parça bisiler aldm ama daha tam olarak hazırlık yapmadim ikizler erken doğum olur nolur nolmaz bilmiyorum ama
Melo61 Biz doktorumla doğum şeklini hiç konuşmadık ama ikizlerde nadir normal doğum oluyor . Benim bebeklerimden biri makat gelişti zaten . Sizede hayırlı doğumlar diliyorum