Blgayten Zübeyde hanımı kesinlikle tavsiye etmiyorum orada doğum esnasında virüs kapmışım canlı bebeğe uğraşmamak için ölü kürtaj diyecek kadar ilgisizler doğumda ölüme terk ediyorlar bende gataya gidiyorum orayı da met etmiyorlar ama Zübeyde hanımdan çok çok iyi ben memnunum çok şükür zaten gatada doktorlar nadir orada oluyor asistanlar ilgileniyor iyisine denk gelirseniz çok ilgili olanları var 😊