Merhaba 37 haftalık hamileyim. Dogum sekli konusunda hicbir kesinligim yoktu yani şu olsun demedim hic hep sağlıklısı nasılsa nasıl uygunsa bebek icin öyle olsun dedim. 1 aydır normal dogumda karar kılmıstık yani bebegim dönmüstü öyle ilerliyorduk 4 gün önce çatı muayenesi oldum doktor uygun bir problem yok dedi. Bugun tekrar gittim kontrole 2 kez nst cektirdim ilkini begenmedi bebek hareketlenmedigi icin ikincisindede 46 dk nst cektirdim tekrar aynı fazla hareket göremiyorum o yüzden sezeryan tavsiye ediyorum haftaya dedi anlamadım birsey kafam karıştı cok napcagımı bilemiyorum. Bebegim normalde hareketli çok sukur yani bana göre öyle tepki veriyor yani hissediyorum sürekli geceleri falan. Nst girince duruyor hareketleri inat gibi :) doktor cok kafamı karıstırdı hareketsiz bebeklerde cok beklemeyi tavsiye etmiyorum diyee.. zaten benimde net bi kararım yoktu ilk gebeligim bu arada. Pazartesi tekrar nst kontrol istedi ona göre karar verelim dedi ama bence tekrar sezeryan isticek fikri düsüncesi yorumu olan varmı bu konuda??