Gul0691 Bana da doktor gerek yok dedi, sağlık ocağına sordum normalde veriyorlar ama şimdi kadın doğumcu gerek yok dediyse üstüne laf söyleyemem. Beslenmen iyiyse gerek değil falan dedi. Beslenmemin çok yeterli olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Çalışıyorum zaten ne bulursam yemeye onu yiyoz. 😂 Kafama göre mi kullanayım anlamadım ki. 🥲