Minigin_annesi0 Evet isilik olmuş ama yoğun görünüyo baya yanar baya o duşa sokun sık sık serin tutmaya çalışın olabildiğince ama ıslak mendille silmeyin. Boyun bölgesi tam katlanma yeri olduğu için orayı daha çok kaynamış soğumuş suyla pamukla silebilirsiniz devamlı ama yine de bi doktora gösterin bişey verir belki krem gibi