aslhankrhan94 Bu çatı muayenesini belirli haftadan sonra mı yapıyolar yoksa sancı filan çıktığında mı bakıyolar? 🙈 Bende korkuyorum haftaya 36 olucam bakmazlar daha değil mi? 🤭
minikportakal aslhankrhan94 canım normalde 37 38 bakıyorlar ama benim sancılarım vardı 29 da falan baktılar hep
Cansukeskin Bende bugun oldum ama parmak ucu %30 gibi bi terim kullandı bu nedemek acaba pek anlamadım da
minikportakal Cansukeskin 1 cm kadar mı demek acaba bilmiyorum ki bana 1 parmak cüzi miktar demişlerdi oda 1 cm demek oluyormuş