Kızlar geçen hafta 2340 olan bebiş bu hafta 2400 üzüldüm ama gelişimde sıkıntı yok bacak boyu 35 le uyumlu diğer yerler günüyle uyumlu doktorum sıkıntı yok son haftalarda ölçümler değişir ultrasyonda 300 civarı oynar korkulacak bir şey yok dedi ama üzülmedim değil sizler ne durumdaydınız 🥺